HEMMA FRÅN EN DRÖMMIG KARIBIENKRYSSNING

Fotografier från min instagram aivilos! <3
 
Hej gullisar!! Det är prick en månad sedan jag senast kikade in här och nu har jag sisådär tre alldeles ljuvliga veckor i Karibien bakom mig. <3 Vi hade en himla underbar resa, Karibien är verkligen en dröm på all sätt och vis och kryssning som resekoncept är o t r o l i g t! Resan var verkligen ett äventyr och en upplevelse som jag aldrig kommer att glömma. Det var absolut en resedröm som gick i uppfyllelse. <3 Jag ska såklart berätta mera och bomba er med massa vackra fotografier senare! Vi kom iallafall hem till de första härliga vårkänslorna och det känns fint ändå! Den senaste veckan har jag bara försökt överleva en galen jetlag (haha) samt landat i vardagen igen. Och så har jag googlat på nya kryssningar prick varje dag, hehe. En helt ny fantastisk (kryssnings)värld har verkligen öppnats! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0