OM SOLSKEN, ALLA HJÄRTANS DAG & NÄR HELSINGFORS KOM TILL ÅBO

Hur kan man bli SÅ lycklig av solsken och att få sätta på sig solglasögon igen? :-) Jag hade ett leende på läpparna prick hela tiden när jag körde hem från jobbet i slutet på förra veckan! Om jag bara ännu får önska vill jag gärna ha lite sol på veckosluten också, det har inte hänt på sisådär så länge jag kan minnas, haha..
När jag kom hem från jobbet i fredags möttes jag av en vacker blombukett, en hel låda med Brunbergs kyssar och universums bästa sambo! Vi brukar inte fira alla hjärtans dag så storslaget, och i år var vi bara hemma och gjorde middag samt bakade en chokladtårta. Fint så. <3
På lördagen vankades det födelsedagskalas hos Arthur! Han bjöd på tacobuffé, litervis med bål samt roliga spel. Och det bästa av allt: nästan alla våra vänner från Helsingfors var där. <3 Vi hade så mycket att prata om och hade verkligen så roligt! Ååh, vad jag saknar att bo i samma stad som dem!!
Vi hade Basse som övernattningsgäst under helgen, så på söndagen åkte vi in till stan för att äta sushi innan vi skjutsade honom vidare till tåget. Vädret var verkligen en katastrof den här dagen - det stormade och ösregnade utanför fönstret. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0