OM EN PÅSK, VIDEKISSOR & GULDGLIMTAR

Videkissor. <3
 
Hej där! Det ekade lite tomt här under påsken för att jag hade fullt upp med massa mysiga bravader, men nu är jag tillbaka igen. :-) Både jag och min ålänning är även tillbaka hemma i Åbo nu. Jisses, vad tio dagar gick snabbt! Jag skulle gärna ha stannat ännu längre med mamsen och papsen, men behövde tyvärr tillbaka på jobb. Det blev iallafall en himla mysig påsk trots allt och jag ska berätta lite mera i ett annat inlägg. Videkissorna på fotografierna knäppte jag under en kvällspromenad med mamma, videkissorna var himla stora och mjuka och färgerna i fotografierna blev så fina i kvällssolen. <3 Tänk vad glad man kan bli av små guldglimtar! Nu väntar en varm bastu på mig, och det gör mig också glad. :-) Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0