EN BRUNCH PÅ KEMBUZ

 En saturday plate på Kembuz!
 
En av mina favoritsaker med Helsingfors är stadens stora utbud av ljuvliga brunchställen, och därför har jag nu påbörjat jakten på nya härliga brunchställen här i Åbo. Jag har insett att jag inte kan välja och vraka lika mycket som i huvudstaden, men jag hoppas på att hitta några guldkorn iallafall. :-) Caféet Kembuz hittade jag på instagram och det visade sig vara en fullpott! Det var en lördag som jag och älskling traskade hand i hand till Kembuz (caféet ligger bara ett stenkast från oss!) och väl där beställde vi in varsin saturday plate. Brunchen bestod av en smoothie bowl, en spenat-fetapaj, crepes med toppings, färskpressad juice samt kaffe eller te. Och vilken magisk brunch, alltså! Allting var så HIMLA gott!! Jag älskade också brickorna som brunchen serverades på. <3 Hit kommer vi att återvända flera gånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0