UNIVERSUMS BÄSTA ÄLSKLING TJUGOFEM ÅR

Orsaken till att jag inte har hunnit kika in här de senaste dagarna stavas f ö d e l s e d a g s f i r a n d e! Universums bästa älskling fyllde nämligen tjugofem år på lördagen och jag hade trollat ihop en överraskningsdag åt honom. <3 Jag lyckades samla ihop alla hans vänner och familj och bjöd hit dem i smyg för att överraska Bill. Jag hade även pysslat ihop åtta muminkort (han älskar mumin!), och på varje enskilt kort stod en ledtråd som ledde till en ny överraskning eller aktivitet under dagen.
Överraskningarna började redan på morgonen då jag hade dekorerat vårt vardagsrum med massa ballonger, jag gav min födelsedagspresent till honom och vi skålade i bubbel. Där och då hade min födelsedagsprins ändå nog ingen aning om vad han skulle få uppleva resten av dagen, haha! Till näst var det alltså dags för den största överraskningen! Vi begav oss till Kuppisparken för en liten promenad och där dök alla gäster upp från sina gömställen. Bill blev så himla förvånad, överrraskad, förvirrad, chockad och glad! När födelsedagsprinsen hade återhämtat sig var det dags för bowling med hela gänget, och därefter gick vi hem till oss för att äta födelsedagstårta och annat gott samt dricka bubbel och kaffe. På kvällskvisten hade jag bokat bord för middag på restaurang Blanko och där ägde också dagens sista överraskning rum, då hans bästis också anslöt sig till firandet. Slutligen stod födelsedagsfest slash förfest och utgång på schemat. Ååh, vilken fantastisk dag det blev!!

Jag hade verkligen planerat och fixat inför detta så länge och jag var såå nervös för om allting skulle gå som planerat. När vi vaknade dagen efter sade Bill att han hade haft en perfekt födelsedag och att han kommer att minnas den förevigt, så det gjorde mig så himla glad! :-) Tove, Per-Åke, Robin, Linus, Anki, Ove, Einar, Otto, Alva, Arthur, Fredrik och Heidi - tack för att ni hjälpte mig att skapa en magisk födelsedag för min älskade Bill. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0