PLÄTTKALAS MED BOYSEN

Plättkalas!
 
Här ovan ser ni ett recept på hur man snabbare blir frisk - styr ihop ett plättkalas med dina favoritboys! Haha, nämen, efter att jag faktiskt har haft så sjukt tråkigt och har saknat sällskap i sisådär en och en halv vecka nu, kände jag att jag verkligen piggnade till när dessa gäster kom på besök. :-) Jens befann sig i Åbo nu under helgen, så Bill och jag bestämde oss för att bjuda in både honom och Arthur på plättkalas hos oss. Vi skrattade och busade i köket medan vi fixade ihop allting och därefter avlöste samtalsämnena varandra. Det slutade med att de var här i flera flera timmar. Ååh, det var såå roligt att ha boysen här! <3
 
Imorgon är det meningen att jag ska återvända till jobbet. Även om jag inte känner mig hundra procent återställd ännu så tror jag ändå att det blir bra, jag får helt enkelt bara ta det lite lugnare. Och att ta det lugnt är något jag verkligen ska göra även inkommande vecka. Under kontrollbesöket jag gjorde förbjöds jag fortfarande all fysisk aktivitet eller ansträngning och rekommenderades att fortsätta vila. Detta är såklart något jag vill följa, eftersom jag absolut inte vill att mitt tillstånd ska förvärras efter denna lunginflammation. 

Kommentarer
Postat av: Anita

Men gott :D

Svar: Det var det verkligen! ;-)
aivilos.blogg.se

2019-11-25 @ 09:36:34
URL: http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0