OM EN VECKA SOM GÅTT & FINBESÖK

Min pingla! <3
 
Men hjälp - det är redan fredag igen!! Jag kan bara inte förstå hur veckorna flyger iväg så här.. Så vad har hänt under en vecka? De andra gästerna åkte hem under söndagen, men Robin stannade kvar till måndagen. Så när vi hade piggnat till mot kvällen traskade vi till Delhi Darbar för att hämta take away och därefter hade jag filmkväll med boysen. Under vardagarna denna vecka har jag bara jobbat och haft danslektioner, så något mer speciellt kan jag faktiskt inte skriva om dem. Idag kommer min favorit Erika hit och ska tillbringa helgen hos oss! Det är fullt hus hela tiden här nu, men det är ju bara ljuvligt med besök. <3 Och extra mycket har jag längtat efter detta besök, för ååh vad jag saknar Erika när vi inte längre bor i samma stad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0