FRÅGOR OM VARDAGEN

 

Hur mår du rent fysiskt, idag?

Jag börjar återhämta mig och mår absolut mycket bättre än för några dagar sedan. :-) Jag är feberfri, men hostar fortfarande massor och är väldigt sliten och utmattad. 

 

Har du ringt någon idag? Isåfall, vem?

Jag har inte ringt någon idag, men mamsen ringde mig på eftermiddagen och Lykke ringde mig på facetime nu på kvällen. Hon visade mig alla sina nya konster, åt kvällsgröt och skrattade massor, haha. <3

 

Vilken är veckans godaste måltid?

Jag har haft så himla dålig aptit medan jag har varit sjuk, så jag har fått kämpa lite med maten. Idag blev jag dock plötsligt sugen på indiskt, så vi beställde take away från Delhi Darbar. Vi har verkligen blivit stammisar där, men det är såå gott!!

 

Något som du gjort den här veckan som var planerat?

Den här veckan blev ju verkligen inte alls som jag hade tänkt mig, så jag tror faktiskt inte att jag gjort eller kommer göra något alls som jag hade planerat denna vecka.

 

Något som du gjort den här veckan som inte var planerat?

Varvat sängliggande med soffliggande, haha. Det är dock också det ENDA jag har gjort och ska göra denna vecka.

 

 
Vad är det sämsta under veckan?

Att missa genrepet inför dansshowen, att missa ett besök av bästa Elin, att missa en rolig temadag på jobbet OCH ATT MISSA DANSSHOWEN (jag började gråta när jag slutligen insåg att jag nog inte skulle kunna vara med).

 

Vad är det bästa under veckan?

Den här veckan är ju inte riktigt någon toppenvecka, men jag känner ändå att det bästa med veckan är att jag faktiskt har varit tvungen att vila. Hela hösten har jag gasat på även fast jag kanske borde ha vilat redan tidigare, men nu hade jag ju inget annat val och förhoppningsvis blir jag helt frisk efter detta. 

 

En sak du ser framemot inför morgondagen:

Jag behöver åka och kolla upp mitt infektionsvärde, så jag ser väl framemot att lämna lägenheten en stund, haha! Jag har verkligen inte ett så roligt liv nu.. :-)

 

Vad ser du framemot nästa vecka?

Att få återvända till jobbet och kanske dansen, beroende på hur det känns. Sen har vi bestämt oss för att åka upp till Vasa över helgen för att fira lilla jul med Lykke! Det ska bli sååå mysigt.

 

Vad ser du inte framemot nästa vecka?

Oj, jag vet faktiskt inte vad det skulle vara. Kanske att behöva stiga upp tidigt igen?

 

Tre saker du är tacksam för:

Sjukvården i detta land, att jag har universums bästa pojkvän och att mamsen bara är ett samtal bort. Dessa tre saker har jag varit speciellt tacksam för den senaste veckan. 

 


Kommentarer
Postat av: Wifeey

Vilket härligt inlägg :D
Skönt att du börjar bli bättre och väldigt synd att du missade dansshowen :/
Indiskt är riktigt gott, längesedan jag åt de nu faktiskt :D

Hoppas infektionsvärdet är bättre snart så du kan återgå till jobb och dans :D

Svar: Tack för din kommentar! :-) Jag börjar absolut må bättre nu!
aivilos.blogg.se

2019-11-21 @ 00:20:06
URL: http://wifeey.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0