EN UTSIKT ÖVER TEL AVIV

Vy över Tel Aviv. <3
 
Jag tänkte inleda min throwback av vår Israel-resa med dessa utsiktsfotografier över Tel Aviv! Dessa fotografier är knäppta från en utsiktplats i gamla stan och därifrån hade man utsikt över prick hela Tel Aviv. Visst ser det ljuvligt ut? Under vår vecka i Israel bodde vi alltså i Tel Aviv och sedan gjorde vi en roadtrip till Jerusalem och en roadtrip till Döda Havet. Det kändes verkligen som att vi fick se så mycket av Israel och denna resa blev nog en av de bästa resorna vi någonsin gjort. Vi älskade prick allt med Israel och vår vecka där var alldeles alldeles fantastisk! <3 Resan var en underbar mix av varma och soliga dagar på stranden, magiskt god mat, härligt stadsliv, häftiga landskap, roliga och minnesvärda äventyr, ljuvlig atmosfär samt mysig kvalitetstid med min älskling. Och allt detta tänkte jag berätta mera om i kommande inlägg. Ni får helt enkelt hänga med! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0