ÅRETS FÖRSTA JULMYS

Glöggmys. <3
 
Av någon konstig anledning har jag inte alls varit sugen på att börja dricka glögg nu under hösten, vilket jag annars brukar vilja göra ganska tidigt. Men när Bill en kväll kom hem med både glögg och massa gott till, så kände jag väl ändå att det var dags för att inleda glöggdrickandet för i år. Vi fixade ihop en bricka med glögg, pepparkakor, ostar, choklad, russin samt fikonmarmelad och så bäddade vi ut soffan och knäppte på en julfilm. Myyys. <3
 
P.S. Min kamera har varit på service och därför har det blivit många halvdåliga iphonebilder istället på sistone, men nu är kameran tillbaka och ingen är gladare än mig!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0