OM LITE FREDAGSBABBEL

Hej på er! Jag tänkte bara kika in för lite fredagsbabbel. :-) Den här veckan har faktiskt gått så himla lååångsamt, redan i onsdags kändes det som om jag jobbat cirka hundra dagar, haha! Överlag har veckan ändå varit rätt så produktiv. Förutom att tillbringa mycket tid på jobbet har jag städat lägenheten samt haft tvättstuga och så har jag skött undan ärenden jag skjutit på alldeles för länge. Igår efter jobbet mötte jag även upp saknade Erika. <3 Vi tog en lång promenad (älskar när det är ljust ute längre på kvällarna nu!!) och slog oss sedan ner för en fika på Oh My Goodness. Det var verkligen så härligt att få babbla av sig i flera timmar! Nu är helgen äntligen här och just denna har jag längtat efter extra mycket. Jag sitter på bussen påväg upp till Pampas eftersom det på söndag vankas dop för min lilla systerdotter. Jag har tagit långhelg och är ledig på måndagen också så att vi får lite extra tid tillsammans. Vill bara gosa med henne nu nu nu. <3 Hoppas ni får en fin helg! PUSS.

Kommentarer
Postat av: Angelica Wåhlin

Så mysigt med familjetid och långhelg!

Svar: Verkligen!!
aivilos.blogg.se

2019-03-30 @ 11:47:07
URL: http://angelicawahlin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0