OM EN HEMFÄRD, JOBB & FASTLAGSBULLAR

Hej gullisar! På bilderna ovan ser ni en himla t r ö t t tjej på Bangkoks flygfält igår natt. Var tvungen att knäppa några snabba bilder eftersom jag helt oplanerat råkade matcha min klänning med kappsäcken, haha! Jag kom alltså hem igår på eftermiddagen och bakom mig hade jag en hemresa på totalt tjugofyra (!!) timmar. Förutom att flyget gick mitt i natten, behövde vi också mellanlanda i Hong Kong. Jag var därmed minst sagt sjukt trött, men överlag gick det ändå förvånansvärt bra. Väl hemma fick jag pussa på min älskling och sedan somnade jag redan vid tjugo nollnoll. Nu är jag dessutom väldigt jetlagged, så jag kommer nog inte orka vara vaken en minut längre idag heller, hehe. Idag var jag iallafall också tillbaka på jobbet och nu i marsmånad har jag faktiskt inte något annat än jobb inplanerat hittills. Får helt enkelt se vad denna månad bjuder på! Dagen till ära är det ju fastlagstisdag så jag har förstås unnat mig fastlagsbullar både på jobbet och hemma. ;-) Nu - sova! Godnatt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0