MORGONYOGA SOM MORGONRUTIN

Även fast jag hemma är universums största sömntuta, vaknar jag av någon konstig anledning alltid tidigt på morgnarna när jag befinner mig vid varmare breddgrader. Jag tycker därför om att ha en speciell morgonrutin när jag en gång kan fånga dagen från tidig morgon. I Thailand blev den rutinen morgonyoga och morgonsim. När jag vaknade på morgonen begav jag mig direkt ut och letade upp en plats i skuggan där jag kunde utföra min yoga. Det var verkligen så härligt att få vakna till ordentligt med hjälp av alla yoga-poser och att samtidigt bara lyssna på alla speciella ljud i omgivningen. Avslutningsvis hoppade jag i plurret och simmade några längder innan jag mötte upp resten av familjen för att hugga in på frukostbuffén. Alltså kan man få börja sina dagar så drömmigt året runt?? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0