VINTERPROMENADER

Juldagen till ära kom äntligen snön och mamsen och jag begav oss ut på en vinterpromenad runt staden. :-) Det var en himla mysig promenad då allting var täckt i snö, och dessutom var det himla skönt att få lite frisk luft.
På eftermiddagen drog jag ännu med mig ungen ut för att fotografera lite. Det kom ju verkligen inte så mycket snö, men jag var ändå lycklig över att allting var vitt och att det blev lite ljusare utomhus!
På annandag jul anlände gullegrisen och min storasyster, och då gick vi alla flickor ut på en ny vinterpromenad. Solen kikade fram lite bakom molnen och det knastrade under skorna när vi gick. Och Lykke var så himla söööt, hehe. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0