SISTA FOTOGRAFIERNA FRÅN HELSINGFORS

Det var den trettonde december aka luciadagen när jag anlände till Helsingfors, så efter att jag hade mött upp Erika traskade vi raka vägen till Senatstorget för att få se Finlands lucia! För femte året i rad har jag nu sett henne skrida ner för Domkyrkans trappor, så det är verkligen en tradition. Och en mysig sådan. :-)
Jag sov hos Erika under helgen och då fick jag även se hennes nya lägenhet för första gången! På söndagsmorgonen fixade vi ihop en brunch hemma samtidigt som vi tände det tredje ljuset i adventsljusstaken. Brunchen bestod av fyllda croissanter, smoothie, overnight oats, frukt, juice och kaffe slash te. Mums! 
Jag har ju sagt det många gånger förut, men jag tänker säga det igen - Helsingfors har verkligen universums finaste julbelysning! Hela staden bara glittrar. <3 Jag fick beundra julljusen runt om i staden och passade på att njuta extra mycket detta år. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0