OM LEDIGHET & JULMYS

Julljus. <3
 
Hej på er! :-) Och oj, vad ni har kikat in här flitigt de senaste dagarna - det har ju däremot inte jag.. Och det får jag be om ursäkt för! Istället har jag njutit av en långhelg, påbörjat julmyset ordentligt samt sovit massor. Jag vet inte om det är på grund av lunginflammationen eller om det är den här tiden på året, men jag är bara så förskräckligt trött prick hela tiden. Iallafall. Jag inledde ledigheten med att pynta hela lägenheten med julstjärnor, ljus och ljusstakar och det blev verkligen så himla mysigt här hemma med alla julljus! Självständighetsdagen till ära åt vi hemlagad lyxmiddag bestående av pepparbiff, potatisgratäng, ugnsgrönsaker och rödvin. Mums! Sedan har jag också varit på julshopping på stan med bästa Malin, bakat pepparkakor och julstjärnor, julpysslat samt sett en julfilm per kväll med älskling. Det blir massa julmys nu och jag tycker att det är riktigt ljuvligt. <3 Nu är det bara snön som fattas och jag hoppas verkligen att vi får en vit jul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0