OM JULGRANEN, JULBRUNCH & JULSÅNGER

Mini-julgranen i vår lägenhet. <3
 
Jag kom på att jag inte visat vår lilla julgran hemma i lägenheten, så här är några fotografier på hur den ser ut i år! Rött, guld, glitter och massa ljus. :-) Helst skulle jag vilja ha en äkta gran, men eftersom vi aldrig ändå är hemma under juldagarna känns det ju ändå ganska onödigt.. Så därmed får denna julgran sprida julmyset! 
 
Annars då? Julledigheten började ju verkligen inte alls så som jag hade tänkt. Jag vaknade upp med förskräcklig halsont här hemma hos mamma och pappa och efter ett besök till sjukhuset konstaterades det att jag har angina. Alltså hur är detta möjligt och vad händer med mig?? Jag är ju sjuk prick hela tiden och jag börjar bli riktigt TRÖTT på det, som ni säkert kan förstå. Igår tillbringade jag dagen mest i sängen, men eftersom jag påbörjade antibiotikan så pass snabbt mår jag redan bättre idag! Och det är himla tur, för idag vankas nämligen den årliga julbrunchen med mina pinglor och ikväll ska vi och lyssna på en julkonsert. Sedan borde jag också paketera in de sista julklapparna - men vi får se hur mycket hälsan tillåter. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0