OM JULAFTON & JULDAGEN

Ett bildregn från vår mysiga julafton! <3
 
Nu tänkte jag bjuda på massa fotografier från en mysig julafton! Vi inledde julaftonsmorgonen med risgrynsgröt, laxsmörgås samt glögg innan vi började göra oss julfina. Sedan packade vi in alla julklappar i bilen, svängde in till kyrkogården för att tända ljus och styrde därefter mot Vasa. I år firade vi jul hemma hos Lykke tillsammans med familjerna från både hennes mammas och pappas sida. Vår familj har inte heller firat jul tillsammans på tre jular, så det var ljuvligt att prick hela familjen nu var samlad. Julafton bjöd på julglögg, julgodis, julmatsbuffé, julfotografering och julklappsutdelning. Det var precis så som en julafton skall vara! Men denna jul blev ändå speciell, eftersom det ju var lilla söta tomtenissens första jul. <3
 
På juldagen myste jag mest här hemma i soffan samt åt mera julmat och julgodis, men mot kvällen åkte jag iväg för att träffa mina fina vänner. Hela gänget befann sig faktiskt i Kristinestad över julen, så det var himla roligt att vi kunde träffas alla på samma gång. <3 Vi drack glögg, babblade i mun på varandra och skrattade massor. När det började närma sig midnatt skjutsade jag pinglorna till hotellet för en juldagsutgång och själv åkte jag hem för att knapra antibiotika, haha. Jag avslutade min kväll med att se en julfilm med mamsen och papsen. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0