OM FÖRLÄNGD SJUKSKRIVNING & SOLIGA VINTERLANDSKAP

Så vad hände i mitt liv medan ni fick njuta av semesterfotografier här? Min vecka blev inte alls som jag hade tänkt mig, faktiskt. Samma dag som jag tog min sista antibiotika började jag få nya symtom och dagen efter befann jag mig på sjukhuset igen.. Där gjordes massa undersökningar under dagen och på kvällen åkte jag hem från sjukhuset med en ny sjukskrivning. Där och då blev jag verkligen så himla trött på att vara sjuk, men mest blev jag ändå bara ledsen eftersom att jag inte visste om vi skulle kunna åka upp till Vasa över helgen som planerat. 
Men den förlängda sjukskrivningen och att bara behöva vila ännu mer gjorde gott åt mig och nu är jag äntligen friskförklarad (förstås blir jag ännu snabbt andfådd och trött, men jag känner att jag får mer energi och kraft för varje dag)! OCH jag kunde fira lillajul med prick hela familjen i Vasa till slut! <3 Fotografierna i inlägget är från lördagen då vädret bjöd på både snö och sol (!!) - det var verkligen så efterlängtat att det bara bubblade av lycka inom mig. :-) Efter en evigt mörk novembermånad blev månadens sista dag iallafall alldeles perfekt! Ni ska få se mera av vårt mysiga lillajuls-firande i nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0