EN MYSIG LILLAJUL

Lilla tomtemors första lillajul. <3
 
Så här mysig var min lillajul! Jag firade den tillsammans med prick hela familjen hemma hos min storasyster. Vi klädde Lykke i julkläder, och hon såg verkligen ut som en liten tomtemor i sin klänning och tomteluva, haha. GULLIS. <3 På kvällskvisten dukade vi fram en liten julmatsbuffé och delade ut några julklappar. Jag fick bland annat den traditionsenliga skrapkalendern av papsen. :-) Lykke var verkligen hundra procent ointresserd av alla julklappar och tyckte bara det var gott att äta på snörena. I en av julklapparna fanns dock en pulka och den tyckte hon det var himla roligt att provköra inomhus. Vi avslutade en ljuvlig lillajul med att spela sällskapsspel. Jag är verkligen så tacksam över att jag kunde fira med familjen ändå. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0