DET MYSIGASTE JULMYSET

Julmyyys! <3
 
Och här bjuder jag på det ljuvliga julmyset som vi hade med Bill och Malin! <3 Det serverades dekorerade pepparkakor, julstjärnor med en salt fyllning bestående av färskost med pepparsmak och soltorkade tomater samt glögg. Spontant ställde vi till med en mini-glöggprovning eftersom vi hade några olika sorters glöggar här hemma. Årets BLOSSA-glögg smakade alldeles förfärligt (haha), medan min favorit nog fortfarande är den enkla, billiga och alkoholfria Marli-glöggen. Jag tycker verkligen att smaken av alkohol i glögg förstör allt faktiskt.. ;-) Iallafall. För att maxa julkänslorna "tände jag brasan" på TV:n och knäppte på julmusik. På bilderna ser ni också att julgranen har fått flytta in! Och så har jag pysslat massa pappersjulstjärnor som jag har hängt upp lite här och där. Vårt vardagsrum är så himla mysigt just nu och julkänslorna sprider sig i hela vårt hem. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0