DEN BÄSTA ÅRLIGA JULBRUNCHEN

Julbrunch. <3
 
Här kommer ett bildregn med fotografier från gårdagens traditionsenliga julbrunch! Eftersom jag fortfarande inte var helt frisk så fick jag ansvar för dekoration och upplägg, medan de andra fixade ihop all mat i köket. Årets julbrunch bestod av salta julstjärnor med fiskröra, hembakat bröd, piroger och äggsmör, fruktbricka, smoothie, avokadoröra, grönsaker och pålägg, fröknäcke, söta kex samt drycker. I år hade jag också komponerat ihop en juldrink som vi skålade i! :-) Ååh, vad allting smakade ljuvligt - och ååh, vad mätta vi blev efteråt, haha! Våra mattraditioner är alltid lika lyckade och jag är så glad över att vi har dessa och varandra. Trots att vi hängde tillsammans prick hela dagen kändes det faktiskt som om timmarna inte räckte till denna gång. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0