HÄLSNINGAR FRÅN EN LIVSNJUTARE

Vid mitt happy place. <3
 
Hej på er finisar!! Nu har det ekat tomt här några dagar och jag ville bara kika in för att säga att jag mår så himla himla bra. <3 Jag njuter av livet, solen och semestern. Jag umgås med prick hela familjen, åker massvis med båt, äter god mat antingen på glasverandan eller på bryggan, spelar otaligt många matcher trädgårdsspel samt laddar batterierna till max. Jag har spenderat cirka alla minuter på villan sedan jag anlände och jag älskar det! Ungen knäppte några bilder på mig när jag satt och njöt i kvällssolen häromdagen. Som ni ser ville Nuppu också vara med. :-) Förövrigt har jag knäppt massa bilder under mina dagar här och bara jag hinner och framförallt vill sitta vid datorn ska jag bomba er med sommarfotografier. Vi hörs senare. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0