ÄLSKADE FREDAG

Hängselbyxor och ungens obäddade säng. 
 
Så är ännu en praktikvecka slut! Alltså, jag kan inte fatta hur det kan gå SÅ snabbt. Det bästa med alla fullspäckade jobbvardagar är ändå absolut fredagsfeelisen som infinner sig. Inte så tunga skolveckor och helgjobb under somrarna gör att jag sällan får känna på denna feelis speciellt mycket längre, så nu njuter jag verkligen extra mycket. Dessutom har ju vädret varit så himla härligt idag! På kaffepausen satt vi på terassen och njöt i solen och efter middagen tog jag en powernap ute för att fånga lite mera solstrålar. Mamsen och jag ska nu avsluta denna dag med fredagsmys i soffan framför Let's Dance. Trevlig helg! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0