JULDAGEN

På juldagskvällen körde vi en favorit i repris och prick samma gäng som året innan dök upp här för lite förfest. Efter en påminnelse om hur fjolårets juldagsbilder såg ut förbjöd Elin thailändska Pim på fotona i år, haha. Vi drack vin, babblade och spelade otroligt många omgångar beerpong christmas edition. Vi hittade inga pingisbollar så vi var lite kreativa och spelade med silvriga julgransbollar istället. ;-) Därefter fortsatte vi vidare till hotellet där vi träffade alla vänner och bekanta och fuldansade. Det blev en rolig kväll och jag landade hemma i sängen mycket senare än tänkt. Gårdagens bravader gjorde mig därmed sjukt trött och slö idag, så jag tänkte bara slänga in dessa bilder nu och så skriver jag mera om julhelgen senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0