OM TVÅ VARDAGAR

En gammal bild på mig och bästa Jennie min får kompensera för bildbristen.
 
Hejsan! :-) Jag tänkte att eftersom ni inte fått höra något om min vardag på typ evigheter, så ska jag nu bjuda på ett två-dagar-i-detalj-inlägg. Tisdagens skoldag bestod endast av en finskalektion och eftersom denhär kursen är cirka den tråkigaste jag någonsin har haft, så sysselsatte Jens och jag oss med annat. Vi var ute på roadtrip med google maps street view och hann besöka allt från Sibbo, Kristinestad, Helsingfors och Hangö till Kronoby, Åland, Vasa, Sydney och Rovaniemi innan vi slutade, haha. Så mycket roligare än finska mötesprotokoll, lixom. Kvällen tillbringade jag med Jennie. Det blev upptäcksfärd i höghuset följt av glasskalas hos mig. Något mera märkvärdigt bestod dagen nog inte av. Så till onsdagens bravader. Dagens återigen enda föreläsning var hälsopromotion och direkt efteråt plaskade/halkade (ja, i och med de plötsliga plusgraderna består vägarna nuförtiden av antingen hal is eller stora vattenpölar) Jennie och jag iväg till simhallen för att spendera några timmar där. På kvällskvisten gick jag sedan över till Jens och Arthur där Bill också befann sig och då sydde boysen och jag halarmärken samt spelade zombie-tvspel (...). Det var det. Pusshej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0