OM IGÅR OCH IDAG

Jag och Soffan min!
 
Igår. Efter en skoldag med redskapsgymnastik, vattengymnastik samt en föreläsning blev det i mataffären bestämt att även Bill och Jens skulle joina Soffans och min middag hos mig före kvällens festligheter. Och vilka fina vänner sen då, som både gör lyxmiddag och diskar. <3 Sedan blev det alltså förfest och därefter traskade vi iväg till Tiger där Black & White Masquerade ägde rum. 
 
Idag. Vi vaknade upp pigga och glada efter en nattsömn på sisådär tre timmar (...) och så hade vi en skoldag med biomekanik framför oss. Resten av dagen hade Soffan och jag sedan bakismys med chips, dipp, prat och slöande. Nu har jag en tacopaj i ugnen och sitter faktiskt och inväntar min älskling som borde anlända till huvudstaden vilken sekund som helst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0