I DON'T ALWAYS HAVE TIME TO STUDY, BUT WHEN I DO.. I STILL DON'T

Godkväll på er gullisar! Denna torsdag inledde jag med en sovmorgon till tio nollnoll och det var så himla skönt. Därefter satte jag igång med storstädning av lägenheten och när jag var redo med det åt jag brunch i form av smoothie och plättar, mums! Då klockan närmade sig tretton nollnoll traskade jag iväg till skolan för att i två timmar sammanfatta och gå igenom en observationsuppgift. Och ungefär där slutade min aktiva dag. Hade tänkt plugga resten av dagen eftersom nästa tent redan står och knackar på dörren, men det gick ju mindre bra.. Varför är min motivation som bortblåst? Nåja, jag får göra ett nytt försök en annan dag istället då. Imorgon är det iallafall fredag igen (wohoo!) och skoldagen går ut på simning i tre timmar. Efter det kommer mamsen, papsen och ungen och hälsar på till huvudstaden (wohoo igen!) och på samma gång kommer de för att hämta mig, så jag följer med dem upp till Österbotten sen. Det var det. Natinati! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0