OM HELGEN & BÖRJAN PÅ VECKAN

Hejsan! Fredagens crazycat-dejt med Jannica var himla mysig och mätta i magen fortsatte vi sedan kvällen hos mig långt in till midnatt. Någongång under kvällen kom vi också på att Jannica skulle följa med mig på en roadtrip till Vasa dagen därpå. Så blev det och på lördagsmorgonen plockade jag upp henne och så bar det iväg. Vi shoppade lite, skötte ärenden, mötte upp syster Tilla och lunchade i form av salladsbuffé. Men det som skulle fixas och den egentliga orsaken till Vasaroadtripen blev tyvärr ogjord.. Nåja, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. :-) Efter lördagens vilodag började iallafall söndagen med gym. Resten av dagen gjorde jag inte något märkvärdigt och på kvällen fick jag prata med min fina prins en välbehövlig stund. Så började en ny vecka och den har bestått av skola, penkkisförberedelser och träning. Helt vanliga dagar helt enkelt. Ungefär så, tror jag. Pusshej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0