OM EN ENFORMIG VECKA

Hejsan! I onsdags var jag i skolan, fixade inför penkkis, drog mina grupper och var på spinning. Igår bestod dagen av skola, penkkisförberedelser gym och zumba. Och idag har dagen hittills bestått av skola. Med andra ord har denna vecka i princip sett ut likadant varje dag: skola, penkkisfixande och träning. Därför har blogginläggen också blivit få, det finns helt enkelt inget att blogga om. Dessutom fast jag bara haft några få lektioner har det blivit långa skoldagar på senaste tiden eftersom penkkis närmar sig med stormsteg. Men nu är det ju fredag igen, vilket innebär helg och lite ledighet! :-) Efter skolan fixade vi tacos till middag med familjen och efter det har jag bara slöat. Nu tänker jag spendera kvällen på gymmet och jag tror bestämt det blir en lång dejt med löpbandet. Sedan sisådär klockan nio får jag åka och hämta min Björn från milibussen, lycka! Det var allt jag hade att säga nu. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0