OM DE SENASTE TVÅ DAGARNA & TJ120

Just nu.
 
Hej på er! Läslovet är fortfarande lika misslyckat och inte ser det ut att bli bättre heller.. Igår var jag iallafall tillbaka till skolan för att skriva en preliminärskrivning i matte inför studentskrivningarna och på kvällen var jag som vanligt till gymmet. Idag tog jag sovmorgon och började sedan kryssa av min to do lista. Vad det var jag sysslade med förstår ni då ni läser nästa inlägg, som kommer upp snart. :-) Tyvärr har jag också dragit på mig en förkylning och feber under dagen, så jag lever på burana och havtornste för tillfället. Måste vara frisk imorgon!! Trots krassligheten har jag ändå dragit mina grupper idag också, förstås. Och nu höll jag helt på att glömma.. Jag har ju fått världens bästa nyhet också: Min milipojke slipper hem från militären efter ett halvår och jag är lyckligaste tjejen i universum! ♥ Men nu får det vara nog skrivet, vi hörs om en stund istället. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0