OM ALLT FRÅN FÖDELSEDAGSFIRANDE & UTGÅNG TILL ABI-MISSION & FINMIDDAG

Svartvita telefonbilder från lördagskvällens bravader.
 
Har varit i Närpes hela helgen och både tagit det lugnt samt hunnit busa till det lite. När jag hade hämtat Björn från bussen i fredags åkte vi hem till honom och så firade vi honom lite i efterskott. Han fick öppna sina födelsedagspresenter och så åt vi smörgåstårta. Sedan började klockan bli så mycket att vi fick ta natt. På lördagen hade vi planerat in ett ABI-mission, så jag hämtade upp Jannica och sedan mötte vi upp klassen. Vi hade faktiskt himla roligt och tror det blev riktigt awesome! Så hemlighetsfull tänker jag faktiskt vara nu. ;-) Väl hemma hos Björn igen blev det finmiddag med hela familjen. På kvällen blev det en spontan utgång på jp@logen med mina bästa pinglor, efter att Jannica och jag först funderat på vad vi skall göra av kvällen. Senare joinade också många andra, däribland älskling och hans kompisar, och även fast jag var chaffis och nykter hade jag roligaste kvällen på länge! Mycket skratt och lite spårat beskriver kvällen bra. Eftersom klockan hann bli alldeles för mycket innan jag fått hem alla alkoholpåverkade vänner på lördagsnatten, innebar söndagen en lång sovmorgon och slappande. Har kollat film med Björn och sedan var det dags att skjutsa honom tillbaka till milibussen. Det var denna fina helg. Pusshej. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0