IGÅR, IDAG & IMORGON

Igår stod det engelska hörförståelse på schemat från morgonen och före vi skötte några penkkisärenden så hade jag två lektioner. På kvällen drog jag iväg till gymmet och sedan fick jag ta det lugnt några timmar. Idag har jag befunnit mig i skolan från nio till fyra och sedan har jag tillbringat tid på gymmet. Imorgon ska jag skriva sista studentskrivningshörförståelsen och denna gång är det i tyska. Därefter har jag mina tre sista lektioner i gymnasiet och sedan tar vi och ställer iordning inför penkkis. I någon vända ska jag också hinna dra mina grupper, hehe. Ungefär så. 
P.s. Elin, jag hoppas vi kan lika mycket tyska imorgon som vi kunde här! ;-)
 

Kommentarer
Postat av: elin

jaa-aa he hoppas jag å verkligen fö tå kmr e ti ga toppen!! :D

Svar: Å sii hu toppen e gick! ;-)
aivilos.blogg.se

2014-02-11 @ 21:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0