SKÖN SÖNDAG, CAFÉBESÖK & LÄNK

Mitt finfina höstlov bara fortsätter! Igår spenderades de första timmarna på dagen tillsammans med mitt hjärta och vi gick bland annat ut på en promenad i det fina höstvädret, monterade ihop ikeagrejer, bakade två kakor och busade himla mycket. När kvällen kom tog jag det bara lungt och kopplade av. Idag vaknade jag återigen upp till strålande sol och klarblå himmel, så jag promenerade in till stan där jag mötte upp finaste Malin för en dejt. Vi gjorde cafébesök på vinkel, förbättrade världen med våra diskussioner och planerade framtiden i flera timmar. Himlahimla bra, alltså. Ikväll har jag varit ut på en powerwalk med mamsen, men eftersom jag tycker att det är så himla långtråkigt att bara vandra, så pinade jag mamsen med att springa lite spring-, spurt- och backintervaller med mig. Och riktigt kul var det. :-) Nu borde jag resten av kvällen ägna mig åt att planera lite danser åt mina grupper, men min hjärna säger lite stopp så får se hur det blir med den saken. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0