HELGEN FYLLD MED MASSA ROLIGHETER

Ledardans. / Min ena grupp, trend högstadiet. / Min andra grupp, jumppamix. / Illusion. / Indiengänget. / Mistral, duktiga syster.
 
Här är några bilder från jumppafesten vi hade i lördags. Superlyckat, alltså!  Blev en explosionsartad början, en himla show till avslutning och där emellan himla fina program och duktiga gymnaster. :-) Och för er som undrar; ja, vi uppträdde med indienprogrammet igen iår, eftersom vi blivit uttagna till Lahtis för att där uppträda på samma golv som de som vinner i trupp-VM i sommar. Häftigt! 
 
Förövrigt tillbringades fredagskvällen hemma med mamma, (jaa, efter genrepet då alltså) och det var då år och dagar sedan. Körde i alla fall en mix mellan Let's Dance och hockey Finland-Ryssland. Vilken spännande match! Tror nästan jag höll på att gå sönder där ett tag på slutet, haha. Lördagsdagen gick ut på träningar och på kvällen efter jumppafesten åkte jag och plockade upp Jujjan och resten av kvällen spenderades med henne. Var ut på äventyr, hade picknick med massa gott i bilen och avslutade med ett besök till Alma. Fin kväll!
 
Söndag innebar morsdag. Vi firade fina mamma, åt middag ute, låg och njöt i solen, åkte för att fira bästa mormor och så gjorde jag finaste tårtbiten åt mamma. :-) Hoppas ni hade en fin dag! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0