TISDAGEN DEN TJUGOANDRA I FÖRSTA

Hade ännu igårkväll över trettionniograders feber, så jag var hemma från skolan idag också. Nu börjar jag känna mig bättre och energin börjar sakta men säkert komma tillbaka. :-) Även om jag luggit utslagen i sängen i två dagar och inte ens orkat göra undan det jag lämnat efter i i skolan så har jag i alla fall fått nånting gjort. Har letat upp låtar som mina jumppagrupper skall uppträda till på vårfesten och har så småningom börjat planera lite koreografi. Nu på kvällskvisten blev jag lite extra kreativ och eftersom jag inte själv hade krafter att börja dansa fick lillasyster agera offer och testa olika rörelser/serier jag kom på, medan jag själv låg i soffan. Funkade riktigt bra det också, haha! Är jag tillräckligt frisk imorgon blir det fullt ös med allt från skola och teori till övningskörning och gymnastik/dans. Får bara hoppas att jag hänger med och orkar med allt. :-) Puss.
Sådär annars känns det ju himla tråkigt att vara instängd inomhus när vädret är underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0