HERE WE GO AGAIN

Jaa, hej på er! :-) Min frånvaro beror dels på att det nu just är himla, himla stressigt och dels på att jag prioriterat annat (tyvärr) framför bloggen. I alla fall, här ovanför ser ni lite vad jag hållit på med de senaste dagarna. Vi inledde skolårets första provvecka idag, så har för det mesta bara läst, läst och läst och för att orka varvat det med lite roligare läsning (cosmopolitan och nyaste H&M tidningen). Har efter helgen dragit på mig en ordentlig förkylning igen och är nu in på dag fyra av helvetet, (vilket betyder att jag ser ut och känner mig mer slut än en död flodhäst, typ). Dessutom har fina mamma handlat hem nytt godis för varje dag så att jag ska orka läsa och så har jag druckit litervis med te för att överhuvudtaget överleva!
 
Idag har jag klarat av att skriva ett matteprov, läsa på två prov, samt hållit två stycken jumppagrupper i en grym feberyra. Rätt så duktig är jag ju nog i alla fall. :-) Och nu sitter jag här med min älskade tekopp i ena handen och skolböcker i den andra. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0