MOBILBILDER FRÅN DEN SENASTE VECKAN

Eftersom uppdatering varit lite si som så den här veckan, tänkte jag att jag skulle bjuda på lite bilder från veckan som gått istället.


På gymnastiken tog vi skolans gröna, fina jopo-cyklar och cyklade iväg. Jag hade ett musikprov, som kunde gått bättre om jag läst i boken. På tyskan fick vi en ny elev eller så var det bara Steffi som fann sitt rätta jag. ;-) Vi avslutade vårterminens jumppamix och jag fick en ros. Hela fredagskvällen befann jag mig på "lokalin". En backstagebild från vårfesten. Jag fick vandra iväg i soligt väder till träningarna. Som ledare inom LGF fick jag en till ros. Och jag har fått det bekräftat för mig att nu är det slut på allt vad slarv heter. Så det så. Det var lite från min vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0