ARMANDO / MR. WORLDWIDE / MR. 305 / PITBULL, WE LOVE YOU!


Gårkvällen var mer än awesome. Bättre start på sommarlovet kunde man då inte ha haft! Redan i bussen påväg till Helsingfors var det åtta taggade flickor som satt och sjöng till Pitbulls låtar, skrev på armar/ryggar/händer/ och hade feelisen på topp.

Ella hade med en hel del saker, bland annat lysande band. Några av dem knöt hon fast på mina kryckor, haha.



Då vi kom fram till huvudstaden gick vi och förde våra väskor till hotellet vi skulle sova på och sedan gick vi ut på stan en sväng.


Efter någon timme gick vi upp till hotellrummet för att fixa oss för konserten. Sen skaffade vi en taxi och åkte iväg.


På konsertområdet satt/stod vi och köade i vad som verkade vara en evighet, chillade, njöt i solen, lyssnade på musik och byggde upp feelisen ännu mer.


Vi skrev också varsin bokstav från Pitbull på våra händer. Här är min och Malins hand. Har inte bilden där vi allihop står bredvid varandra, men kanske kan knycka den av Ella sedan :-D


Sen öppnades äntligen portarna och vi fick superplatser!


Sen väntade vi ungefär en till evighet, medan några förband och DJ:s spelade. Klockan nio var det äntligen dags!



Och vad kan man säga? Allt väntande och smärta i foten var såå värt det! Det var party från början till slut. Feelisen och humöret var på topp. Vilken otrolig energi och charm den mannen har. Jag finner inga ord som ger det rättvisa. It was simply F to the antastic!


Såhär glada var Malin och jag; Som barn på julafton, typ, haha :-)


När allting var slut, vandrade vi nöjda - och smått nyförälskade (haha) - "hemåt" med ett stor leende på läpparna.


Ellinor, Malin, jag och Lotta hoppade in i en taxi för att åka till hotellet för att fortsätta sjunga och dansa tills vi somnade. Så. himla. feelis. alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0