OM EN DAG I VASA

I tisdags åkte jag med mamsen och ungen till Vasa. Vi började med att spana in ungens och hennes pojkväns nya fina lägenhet som de ska flytta in i till hösten. Är speciellt avundsjuk på det himla fina och stora köket!! Hehe. Därefter fortsatte vi till Bistro i Saluhallen för att äta lunch och vi valde alla varsin sallad.
Efteråt gick vi i lite klädaffärer tills det var dags för mig att möta upp min barndomsvän Jennie och kulan (!!). Här kan ni ta en titt på hur vi såg ut för sisådär tio år sedan, haha. Nu väntar Jennie alltså beibis och eftersom jag tyvärr missade hennes babyshower träffades vi över en fika så att jag kunde ge min present och så att vi kunde catcha upp förstås. Vi tillbringade prick hela eftermiddagen på Sweet Vasas soliga uteservering. :-) Det blev såklart mycket beibisprat, men vi hann också babbla på om allt möjligt annat. Jag var verkligen på såå bra humör efteråt!
Slutligen besökte vi den här lilla gullegrisen som inte är lugn en sekund längre. :-) Vi gosade, läste böcker, åt kvällsgröt och busade. Det är så roligt att träffa sötisen oftare nu när jag är i Kristinestad en lite längre tid. Älskade Lykke. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0