EN BESTIE WEEKEND I HUVUDSTADEN

Förra veckan tillbringade jag tre ljuvliga dagar med min bästa Erika i mitt älskade Helsingfors och nu tänkte jag att ni skulle få hänga med på vad vi hade för oss! Det var verkligen en tio av tio weekend. <3 Enjoooy:

Soliga vinterpromenader i Eira. <3
 
En som var himla glad över att få njuta av perfekt vinterväder i huvudstaden.
 
Vi bakade surdegsbröd och trollade ihop brunch på det nybakta brödet.
 
Drinkar på Chéri. Jag drack den godaste drinken jag någonsin druckit - passion martini.
 
Fyrarätters middag på Pompier. En alldeles otrolig middag!
 
Att få vakna upp till denna utsikt!!
 
Ett dopp i isvaken på Ugnsholmen.
 
Vi lekte isprinsessor på skridskobanan. Jag log prick varje sekund på isen. :-)
 
Fika på Café Succès. Här finns de absolut godaste fastlagsbullorna!
 
Mera soliga vinterpromenader och mera njut av solen. <3
 
Det var så vackert på Ugnsholmen!!
 
Bubbel och middag på Goose Pastabar. SÅ himla värt att köa utomhus i minusgrader för detta, hehe.
 
Drinkar på Bob's Laundry - en annorlunda och rolig upplevelse.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0