ATT VARA SIN EGEN BOSS

En som är himla glad över att vara sin egen boss!
 
Utöver det ni sett här på bloggen så har jag den senaste månaden mest fokuserat på jobbet. Himla länge har jag funderat på att göra en förändring i arbetslivet och nu har jag äntligen gjort det! Och det blev dessutom en himla stor förändring: I slutet av förra året sade jag upp mig från jobbet för att detta år istället jobba som min egen boss. Mina arbetsuppgifter är dock fortfarande de samma, så även om min jobbvardag därmed ser rätt så likadan ut som tidigare så är den ändå alldeles annorlunda. Den senaste månaden har jag både jobbat mer än på länge och varit ledig mer än på länge, haha. :-) Nu har jag alltså jobbat som min egen boss i sisådär en månad och hittills har det bara varit så himla bra, till och med så mycket bättre än jag har vågat drömma om!! Närmare bestämt har min första månad nog varit en stor succé. Jag är så otroligt glad över att jag vågade och detta är absolut ett av de bästa beslut jag någonsin har tagit! Jag känner verkligen på mig att det kommer att bli ett fantastiskt jobbår och det gör mig så himla pepp. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0