GULDGLIMTAR I APRIL

Födelsedagsblommor som jag har fått njuta av nästan hela (!!) aprilmånad. <3
 
En tisdagslunch på stan med min älskling. Händer cirka ALDRIG, haha!
 
Bytte ut pingvinbastun mot gymmet och har nu påbörjat en ny träningsutmaning.
 
Stickning ute på balkongen i kvällssolen. MYS!
 
Det serverades läskande drinkar hos min lillasyster!
 
En dagsfärsk och glad tjugonioåring. :-)
 
Ljuvliga vårkänslor vid pingvinbastun. <3 Till och med måsarnas vårskrik var underbart.
 
 Wolt levererade stans godaste pizza!
 
Biomys med min lillasyster. Vi såg Back to Black!
 
Ytterligare några fotografier på min fina födelsedagstårta.
 
Säsongsavslutning för vår tisdagsstickning. Vi har haft det så himla trevligt!! 
 
Det allra allra sista doppet vid pingvinbastun. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0