OM SOMMARDAGAR PÅ MITT HAPPY PLACE

Ett roligt badtunnebad!
 
Jag knäppte som sagt himla lite fotografier under sommaren och från mina dagar på mitt happy place finns det tyvärr knappt några fotografier alls. Så dessa fotografier här ovan får därmed helt enkelt beskriva några sommardagar på mitt happy place. Vi var prick hela familjen samlad och det var så himla mysigt! De dagarna vi blev bjudna på sol och värme fångade vi varje sekund utomhus och de dagarna vi blev bjudna på moln och regn bestod dagarna av bravader inomhus. En dag överraskade vi iallafall gullisarna med badtunnebad och det blev en succé. Båda två var alldeles vilda i badtunnan och det var så ljuvligt att se dem njuta så mycket som de gjorde. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0