OM ETT VECKOSLUT I VASA

Jag insåg att jag bara hade flängt runt hur länge som helst och detta veckoslut var det första på fyra månader (!!) som jag tillbringade i Vasa. Vi tar en titt på hur veckoslutet såg ut:
Fredagen bjöd på soligt och ljuvligt väder och jag passade därmed på att fånga solstrålarna både ute på balkongen och ute på en promenad längs med stranden.
På lördagmorgon mötte vi upp denna glada gullis och så traskade vi hand i hand iväg till vår destination för dagen. Det var dags för en moster-Lykke-dag!
Och destinationen var äventyrsparken HopLop! Här lekte, hoppade, byggde, rutschade, snurrade, klättrade, spelade, körde, gungade och skrattade vi i flera flera timmar. Vi tänkte verkligen aldrig få hem gullisen, hehe.
Som söndagsprogram hade jag och mina systrar bokat in en brunch på hotell Astor. Detta hade vi faktiskt gett åt varandra i julklapp och nu fick vi äntligen checka av det - bättre sent än aldrig, lixom. :-)
Det var himla många år sedan jag senast hade ätit brunch här, så det var trevligt att vara tillbaka. Brunchen bestod av prick allt man kan tänka sig och lite till och det var härligt att få kvalitetstid med mina fina systrar.
Resten av dagen hängde vi sedan med denna sötnos och hans syster. Det blev verkligen ett veckoslut fyllt av massa tid med mina systrar och syskonbarn. <3 Den här ungen har förövrigt alltid ut tungan, haha. :-)
Vi tog bland annat en promenad och passade samtidigt på att hälsa på hästarna samt plocka en blombukett. Avslutningsvis besökte vi hela gänget ännu en lekpark. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0