OM ETT LJUVLIGT KVÄLLSDOPP

I augusti var jag tillbaka i Vasa och tillbaka på jobbet. Sommarens morgondopp förvandlades därmed till kvällsdopp de dagar då jag jobbade och dessa fotografier är från ett kvällsdopp på Sandö.
Det var en alldeles ljuvlig sommarkväll och jag bestämde mig för att kombinera kvällspromenaden och kvällsdoppet, vilket visade sig vara himla härligt! Dessutom satt jag kvar på stranden hur länge som helst för att bara njuta. 
Detta var en sådan kväll då man aldrig ville gå hem igen, så jag förlängde min kvällspromenad tills solen hade gått ner. För varje steg jag tog var jag tvungen att knäppa ett nytt fotografi på solnedgången, haha. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0