OM EN BÖRJAN OCH ETT AVSLUT PÅ EN SEPTEMBERDAG

Den allra bästa början på en höstdag i september är prick den samma som alla andra årstider (hehe) - ett morgondopp. Detta morgondopp var dock speciellt ljuvligt, det var nämligen bara fem grader i luften, men tretton grader i havet. Och solens strålar värmde ännu skönt när jag satte mig på bryggan efteråt. <3
Finns det ens något finare avslut på en dag än en vacker solnedgång och ett spegelblankt hav? Jag tror faktiskt inte det. Och avslutet på denna septemberdag var alltså inget undantag. Papsen brukar fråga om jag verkligen behöver knäppa nya fotografier på prick varje solnedgång och svaret är såklart JA, haha. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0