GULDGLIMTAR FRÅN AUGUSTI

Trots att jag var tillbaka på jobb i augusti tillbringade jag sisådär halva veckan i Vasa och halva veckan på mitt happy place - bara för att jag ville och kunde! Jag hade fångat en hel del guldglimtar med telefonen från denna månad och därmed tänkte jag bjuda på en recap av prick hela augusti nu. Det här blir antagligen ett himla långt inlägg, men så får det bli, haha! :-) ENJOY:
 
Spegelblankt hav och en solnedgång på mitt happy place - det bästa bästa bästa jag vet. 
 
En sommarmiddag på min balkong tillsammans med min Malin. <3
 
Ett regnigt, men ändå kanske sommarens härligaste, morgondopp!
 
Augusti bestod av många kvällspromenader i solnedgången.
 
Jag och Malin redo för lavadans i Lappfjärd! Är himla himla lycklig över att jag fick tillbringa så mycket tid med min pärla i somras. <3
 
Morgonyoga och morgondopp före jobbet en måndagmorgon. Fantastiskt!
 
Jag och Lykke anlände till mitt happy place precis i tid till solnedgången en kväll. Den var magisk. <3
 
En lyxigare tisdagslunch på Hejm med mina kollegor!
 
Ännu en otrolig solnedgång! Ni märker säkert att augusti bjöd på himla många sådana. :-)
 
Ett alldeles ljuvligt kvällsdopp i Karperöfjärden tillsammans med bästa Daniela. <3
 
Tydligen en himla rolig cykeltur påväg hem från bärplockningen, haha! Vi plockade bland annat otroligt mycket hallon. Mums.
 
Korsord med gulliga momi. <3
 
En kväll då solnedgången på mitt happy place bara blev vackrare och vackrare för varje sekund.
 
Hemlagad pizza, rödvin och solig terrass - ååh! <3
 
Och så avslutar vi såklart med ytterligare en solnedgång. Jag önskade så att det hade varit jag som stod på SUP-brädan där i solnedgången. :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0