DET MAGISKA MORGONDOPPET

Ett morgondopp med mina favoriter. <3
 
Den ljuvligaste rutinen jag hade under sommaren var att ta ett morgondopp prick varje morgon jag hade möjlighet till det. Jag vet att jag tjatar om detta, men det är ju faktiskt den bästa starten på dagen. Ett svalkande morgondopp är verkligen alldeles magiskt! Iallafall. Efter många härliga dagar på Åland, vaknade jag en morgon upp på mitt happy place istället. Och jag traskade såklart raka vägen ner till havet för ett morgondopp. Denna morgon fick jag även med mig det allra bästa och gulligaste morgondoppssällskapet! Jag hoppas verkligen att de här älskade ungarna blir lika förtjusta i havet som jag är, för någon annan familjemedlem har jag inte fått med mig hittills, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0