ÄVENTYRSGOLF, SKALDJURSPLATÅ & ROCKOFF

Nu tänkte jag berätta om några av sommarens roligaste bravader. Jag tillbringade en dag/kväll/natt med tre av mina favoriter och allting var så himla bra. Precis som rubriken säger, så var det en klassisk åländsk sommardröm. :-) Så här såg det ut: 
Och här har ni favoriterna - Robin, Bill och Linus! Vi började dagen med att spela äventyrsgolf och framgångarna var väl verkligen varierande, men oavsett så var det himla roligt (och lite frustrerande). Jag har tydligen förträngt vem av oss som vann, men det var inte jag iallafall, haha. Det måste dock nämnas att jag fick en hole in one på en bana!
När vi hade spelat klart förflyttade vi oss bara en liten bit bort för att ta varsin kall medan vi väntade på vårt bokade middagsbord. Därefter vankades det middag på Brasserie Ångbåtsbryggan och på fotografierna här ovan ser ni mitt självklara val. Jag och Robin delade alltså på en skaldjursplatå! Mums.
Bill var den enda av oss som skulle till jobbet följande dag, så i det här skedet åkte han hem och för oss semesterfirare var det dags för en ordentlig utgång. Vi gick först längs med strandpromenaden för att ta en titt på båtarna och därefter traskade vi vidare till..
.. Rockoff-området! Där väntade en efterlängtad konsert med ingen mindre än Tomas Ledin (!!) och medan vi väntade på att han skulle dyka upp på scenen hann vi dricka några öl eller cider. Som ni ser på fotografierna, så umgicks jag med himla törstiga personer, hehe. 
Ååh, jag var så lycklig över att äntligen få vara på en Ledin-konsert!! Jag älskar hans låtar och har lyssnat på dem så länge jag kan minnas. Ni kan ju gissa vilken musik som förstås även har spelats medan jag har skrivit detta inlägg. :-) Iallafall. Tomas Ledin bjöd på en himla show och han spelade nog prick alla låtar jag ville höra under de två härliga timmarna vi fick lyssna på honom.
Och så en liten appreciation text för de här två stjärnorna. <3 Jag är SÅ glad över dem och SÅ glad över att de ville hänga med mig på detta. Ååh, vilken fin dag och kväll vi hade!
När konserten var slut hängde vi kvar på Rockoff tills det stängde. Därefter gick vi via Arken Garden på den obligatoriska sangriakannan innan vi fortsatte vidare till Indigo där vi stannade resten av kvällen/natten. Det var en galet rolig utgång och jag ramlade innanför dörren hemma bara en liten stund före Bill skulle iväg till jobbet, hehe. ;-) Ta mig tillbaka till denna sommardag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0